Projektą įgyvendina  Joniškio rajono švietimo centras
Projekto laikotarpis  2014 m. gegužės mėn. 16 d. – lapkričio mėn. 7 d.
Projekto kontaktinis asmuo: Dainora Danilevičienė, el. p. Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.


Apie projektą  skaitykite internete
:
www.sidabre.lt;
www.sc.joniskis.lm.lt;


Projekto pagrindinis tikslas –
pagilinti žinias ir kompetencijas apie karjeros konsultavimo valdymo procesą. Pagilinti žinias, mokėjimus ir įgūdžius apie individualius bei grupinius konsultavimus, jų principus bei etapus, formuoti praktinius karjeros konsultavimo įgūdžius.

Projekto įgyvendintos veiklos:

  • Mokymuose dalyvavo mokytojai, kuriems priskirta veikla - konsultavimas karjeros ugdymo klausimais. Visuose mokymuose karjeros specialistai mokėsi pačių aktualiausių veiklų vykdymo, organizuojant ir vykdant karjeros konsultavimą jų ugdymo įstaigose. Po kiekvieno užsiėmimo žinios buvo taikomos praktiškai. Kitame užsiėmime per refleksiją aptariamos sėkmės ir nesėkmės. Praktinius įgūdžius formavo per patirtis, vykdytas užsiėmimų metu, įvairių užduočių vykdymą, analizavimą. Po kiekvieno užsiėmimo buvo organizuojamos veiklos ugdymo įstaigose, išbandomi įvairūs pratimai, testai. Projekte dalyvavo 20 mokytojų, karjeros specialistų, kurie vykdo ugdymą karjerai savo įstaigose ir 156 jaunuoliai (patirtiniuose mokymuose). Buvo organizuoti šios veiklos:
  • Seminaras „Koordinatoriaus bendravimo įgūdžių formavimas“ - dalyviai įgijo žinių bendrai apie konsultavimą, konsultavimo funkcijas, principus, formas; aptarė konsultavimo organizavimą mokykloje; išanalizavo konsultavimo trukdžius; aptartas bendravimas ir karjeros konsultanto veiklos efektyvumas.
  • Seminaras „Savęs suvokimo gebėjimų mokymai“ – dalyviai mokėsi pažinti save ir savo konsultuojamuosius, aptarė savojo „Aš“ vertinimą; analizavo emocinį intelektą ir jo svarbą karjeros specialistui.
  • Seminaras „Asmens raidos supratimo mokymai“ – dalyviai susipažino su asmenybe, jos struktūra, tipais ir bruožais; analizavo karjerai svarbius asmenybės ypatumus, mokėsi įsivertinti gebėjimus, atpažinti stipriąsias bei silpnąsias asmenybės puses; pagilino žinias apie karjeros sėkmės veiksnius vaikystėje, paauglystėje ir suaugusiojo amžiuje.
  • Seminare „Grupinio konsultavimo pagrindai“ - aptartas šiuolaikinis karjeros konsultavimas, praktiniai konsultavimo aspektai; išanalizavo grupės dinamiką, etapus; grupės proceso valdymą.
  • Seminaras „Mokymosi įgūdžių mokymai. Asmeninio proceso valdymas“ - analizuotas mokymasis visą gyvenimą, jo reikšmė karjerai; aptarta Valstybės ir kitų fondų parama mokymuisi; aptartas efektyvus mokymasis, planai, mokymosi metodai ir stiliai.
  • „Patirtinis refleksyvus ugdymas“ - buvo analizuojamos mokymų metu įgytos patirtys: kas man buvo svarbu, į ką atkreipiau dėmesį; kodėl man tai svarbu, ką man tai sako apie mane; kaip panaudosiu įžvalgas; ką mokymų metu sužinojau, supratau, išbandžiau; ką taikau savo darbe; analizuoti mokymosi iš patirties stiliai, konsultavimo patirtys ir sunkumai.


Rezultatai:

2014.05.16 mokymų darbotvarkė
2014.06.09 mokymų darbotvarkė
2014.09.29 mokymų darbotvarkė
2014.10.27 mokymų darbotvarkė
2014.11.03 mokymų darbotvarkė
2014.11.07 mokymų darbotvarkė
Straipsnis laikraštyje
„Karjeros koordinatorių kompetencijų ugdymas“ prezentacija